VİDEO HABERLER :
Rüzgar gibi geçti - Türkçe ( wmv )
IMDB : 8.2
Yapım : 1939 -
Tür : Dram Romantik
Süre : 03:53:14.30
Bitrate : 562 kb/s
Yönetmen :
Oyuncular :
Müzik :
Senaryo :
Senaryo (Kitap) :
Yapımcı :

28-12-2011 tarihinde, 20:13 saatinde eklendi
Rüzgar gibi geçti filmini izle
0 Yorum Yapılmış. Yorum Yapmak İçin Tıklayınız.
Yorumlar
 
Kategoriler
Aile
Yerli Diziler
Ulu Ozanlar
Aksiyon
Yabancı Dİziler
Nasıl Çalışır
Animasyon
İnsan Yapımı Harikalar
Belgesel
En Büyük Dizaynlar
Bilim Kurgu
Biyografi
Çizgi Film
Dans
Diziler
Fantastik
Komedi
Korku
Dram
Suç
Gerilim
Polisiye
Müzikal
Tarih
Spor
İmam Ali
Savaş
Romantik
Politik
Macera
Gizem
Genel
Gençlik
3 Boyutlu
Yerli Filmler
Psikolojik
Dizi Animasyonlar
Son Yapılan Yorumlar
seroymak
tüm filmleriniz türkçe. altyazılı hiç film yok. seyredecek bir film yok yani...
gurovic
Türkiye gerçeğini anlatan süper bir film izlemeye doyulmuyor. çok güzel mesajlar vermiş. herkesin seyretmesi gerekli olan bir film.
Baran
harika ve süper süper 2-3 de güzel hepsi güzel
canan
çoooooooook beğendim
ibrahim
gerçekten mükemmel bir filim başka söze gerek yok emeğinize sağlık devamını istiyoruz.
nurten
süper bir film seyretmenizi tavsiye ederim
ldes
saolun
fenerim
aççççççççççççççççççııııııııııllllll gerizekalı mısın açılmıyor işte
bekir coşar
filmleri güzel ve kaliteli.saygılarım la.
esma
selena gomez demi lovato <3 <3 ikisinin oynadığı film muhteşem oluyor..
ekrem bora
seyretmeye doyamadıgım fılmlerınız var hele tv de seyredecek bırsey olmayınca dahada öneminiz artıyor iyiki varsınız
misafir
Film türkçe değil değiştirin
Sanane
Lanet olası filmmmm lanet olsun açılmadı
mostafa
GOZELAM AMA GELMIYOR
halime
BASIYORUM BASIYORUM AÇILMIYOR
ayçin
Ders verici harika mesajlar içeren çok güzel bir film. Çok da eğlenceli. Mutlaka izleyin..
ethem
ya gerçekten bu insanlar salak böyle fimlerı nasıl ızlemıyorlar tek kelımeyele super bi fimm ya
Orkun
Ben boylesine bir kurgu beklemiyordum bravo. Su an aklinizda aska film yoksa bir izleyin
sd
salak
zendaya
ay ama ben azacıkta acıdım
**!Mustafa!**
Izledım En Guzel Bılım Kurgu Fılmı Dıyebılırım..Ve Cok Basarılı Bır Sıte Hd Olması Guzel Bır Ayrıcalık Tsk Hdsinema.tv Ailesi..
serkan
bpşuna izlemeyin boşa vakit kaybı güzel değil
hatıce
cok guzeldı cok begendım emek veren herkese cok tesekkur ederız
bllom
Bu neden açılmıyor. Keşke izleyebilseydim
seba
defalarca izlediğim güzel bir film. tavsiye ederim.
mehmet kesikkulak
bence bu geminin batırlımasında en önemli faktör buz dağıdır.
Kıyan
Öncelikle Emir Kusturica mükemmel bi film yapmış tebrik ederim... Belki de o dönemde bu kadar güzel film yapılabilir. Oyuncular zaten harikulade canlandırmışlar. Davor Dujmovic ve Elvira Sali favorim. filmde gerçekten de gerçekler anlatılmış ve bu gerçekler bu dönemde de halen aynı. Aynı zamanda da çekim şartları da çok etkileyici, yapaylık bulamazsınız. Belki ileride bende Ederlezi söyleyebilirim. Planlarımda var açıkçası. Davor Dujmovic'in çok erken yaşta vefat etmesi ve vefat sebebi ile birlikte film, daha bir dramatik hale gelmiş ...Ş
eray baba
ıgrenccccccccccccc 3daha guzel
erman
Bir film için yorum yaparken iğrenç,kötü derken bilgi verin neye göre.(Sayın admin birde alt yazı olup olmadığını belirtseniz memnun oluruz)Başarılı bir site kolay gelsin...
Engin
Abicim filmi izleyelim dedik konu korku film başka ringo die bişey çıkıyo
berk aktosun
hiçbir canlı esareti kabullenemez hiç bir zamanda kabullenmemeli
Erhan
Site çok güzel emeği geçenlerin eline sağlık ama Filmler Türkçe Düblaj görünüyor ama Film İngilizce çıkıyor bu problem düzelmesi dileğiyle ...
aziz
yayın için teşekkürler
Ahmet mekin
tek kelimeyle süper linklerin kırlıp veya yok olmamsına dikkat edin tekrar teşekkürler :**-
Esra
öncelikle sitedeki arada kopmalar ve kategorilerdekihenüz yeni oldugu için düzensizlik dışında rastladıgım en güzel film sitesi.benim için en büyük artılarından biride tek parça ve genelde görüntü kalitelerinin hd olması.bu filmi tereddütle açtım ama 3 defa hiç sıkılmadan izledim.bilim kurgudan hoşlanıyorsanız kaçırmayın hemen izleyin derimm!!.emeğine geçen herkeze saygılar.
altar
seyredebilirsek yorum yapacağız.
Ahmet Melih
O bir efsanedir umuarım kaldırılmaz
ibrahim polat
bu ne rezil. film insanların psikolojisini bozmaktan başka bi işe yaramıyor 4 tana adam 2 fahişe kendi keyiflerince insanlara işkence uyguluyor rezalat
kuralsız
hıc donma yok cok super bı sıte tavsıye ederım
aleyna
süperrrrrrrrrrrrrrrrr
efe
çok iğrenç bi site ben burada izledimde hiçde ii deildi ikide birde donuyo lan
vfgr
harika bir film bence yusufcukla sevdiyi kiz 1 hafta durmadan flort yapmali
Gülce
Bu filmi çok beğendim süpermiş. Tavsiye ederim :)
sanane
a m k
Mesut GÜN
Seyretmeye değer güzel bir film.Emeği geçen tüm site görevlilerinede ayriyeten çok çok teşekkür ederim.Emeginize yüreginize sağlık.
Gizem
eğer bu filmi izlemediyseniz. hayatınızda büyük bir eksilik diyebilirim 10/9
kml
türkçe yazıyor ama ne türkçe altyazı var ne de dublaj...
btdbhtrt
çok kötüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü
ahmet
merhaba defalarca ızlemıs olmama ragmen yıne buyuk bır keyıfle ızledım emegınıze yuregınıze saglık ıyı calısmalar dılerım ....
selen yılmaz
gerçekten güzel bir film
İlgili Filmler
Seks ve Lucia (2001) / Türkçe
Gizemli Kadın (2011) / Türkçe
Acı (2011) / Yabancı Dil
Kadınlar (2011) / İngilizce
Kız (2012) / Türkçe
Alacakaranlığın Portresi (2011) / Alt Yazılı
Kasaba (1997) / Türkçe
Hayat (2005) / Alt Yazılı
Sükût (1999) / Alt Yazılı
Serçelerin Şarkısı (2008) / Alt Yazılı

En Güncel Filmler ® 2011

http://www.bidolufilm.tv adlı sitemizde yaralan film ve diğer medyalar internetten toplanarak sitemize aktarılmıştır. Hiç bir materyalin indirilmesine izin verilmemektedir. Buna rağmen medyalar üzerinde hakkı olan şahıs ve kurumlar ilgili medyaların siteden kaldırılmasını talep edebilirler. İletişim için info@bidolufilm.tv  adresine bir mail atmaları yeterlidir.